Ataşehir
Bakırköy
Ataköy
Avcılar
Ümraniye
Mecidiyeköy
Taksim
Şişli
Pendik
Şirinevler
Maltepe
Beylikdüzü
Kadıköy
Kartal
Beşiktaş
Halkalı
Mersin
İzmir
İzmit
Bodrum
Adana
Kuşadası
Antalya
Gaziantep
Malatya
Eskişehir
Ankara
Kayseri
Samsun
Bursa
Denizli
Konya
Baldız Sex Hikayeleri Kategorisinde Toplam 37 Hikaye Bulundu

Benim adım Nergis, 23 yaşındayım arkadaşlar, aynı zamanda da 2 kardeşiz. Bir tane ablam var ve kendisi benden tam altı yaş büyük, kendisi neredeyse 2 sene oluyor, evlenip evden ayrıldı ve bana göre gerçekten de inanılmaz yakışıklı bir adamla evlendi. Açıkçası emin olun eniştem olacak adamdan ben ciddi anlamda hoşlanıyordum, gerçekten de bana göre o kadar yakışıklı ki anlatamam. Neyse, onların bu arada evleri bize oldukça yakın, ben bu arada bir eczanede çalışıyordum, bu nedenle de yoruluyordum ve hemen her akşam yorgunluk atmak için daima bira falan alıyordum. İşte bu şekilde kafamın gerçekten de oldukça güzel olduğu bir akşam ben eve gitmedim arkadaşlar. Benimle aynı yerde çalışan bir arkadaşımın evine gittik, onunda elbette kafası aynen benim gibi ciddi anlamda güzeldi ve hemen yanıma gelip, bana ‘canım kusura bakma bir şey diyeceğim ama benim canım çok seks yapmak istiyor, birlikte olsak olur mu’ dedi, bende zaten özellikle de alkolün etkisiyle çok azmıştım ve olur dedim.

Ardından da adam hemen dolgun dudaklarıma yapıştı ve bir anda hızlı biçimde adeta deliler gibi sevişmeye başladık, ben resmen kendimden geçiyordum arkadaşlar. Özellikle de sevişirken inanılmaz anlamda azmaya başladım, ardından da hızlıca soyundum, arkasından oda soyundu ve birlikte hemen yatağa geçtik. Derken bir anda ıslanmış olan amımı yalamaya başladı, muhteşem şekilde yalıyordu. O anda zaten yeteri kadar azmıştım ona dedim ki zevk alarak ‘yete bu kadar hadi artık sok, zaten geberdim zevkten’ dedim, daha sonra da hemen içime soktu. Önce yavaş ama daha sonra da çok sert biçimde beni becermeye başladı, dediğim gibi ben o anda adeta kendimden geçiyordum o beni becerirken. Hatta bir ara kendisi yavaşladı bende onu uyardım ve ‘durma lütfen daha sert’ diyerek onu da çok daha ateşli biçimde azdırıyordum. Aslında bu yaşımda bu kadar azgınlığım başıma gerçekten de dert oluyordu bunu biliyordum ama dediğim gibi azgın biriyim ve bu nedenle de seks yapmayı inanılmaz anlamda seviyorum, zaten aradan biraz zaman geçince de içime boşaldı. Birlikte hemen kalkıp ardından da duşa gittik ancak dediğim gibi arkadaşlar, özellikle alkolün verdiği etki ile çok daha azgın hale gelmiştim, sanırım onun da bu azgınlığı falan bitmiyordu. Halen daha aleti inmemiş ve de sert, kalkık duruyordu.

Bende banyoda bile olsak dedim olur bu iş hemen onu ağzıma aldım, ona güzel bir şekilde sakso çekmeye başladım, gerçek anlamda muhteşem yalıyordum, o azınca hemen orada beni domalttı ve bu kez arkadan yani anal yoldan içime girmeye başladı. Aletini içime alıyordum ama bir yandan da hayatımda ilk kez anal seks yapıyordum, aslında muhteşem şekilde keyifliydi açıkçası önden yerine arkadan becerilmek gerçekten de daha fazla zevk veriyordu. Kendisi orada yani banyoda uzun bir süre arkadan beni becerdi ve en sonunda da içime boşaldı, hemen duş aldık ve arkasından da odaya geçtik. O kadar seks yaptık ama ikimizde nedense hala doymamıştık, hemen yine pozisyon aldık ve bu kez de birimizi muazzam biçimde yalamaya başladık, çılgınlar gibiydik ve kendimizden geçene kadar seviştik, bir yandan da birbirimizi yaladık, ardından da beni bu kez yatağa uzattı ve bacak omuza şeklinde saatlerce benimle birlikte oldu, en sonunda ikimiz de yorgun düştük ve akabinde de sarılarak uyuduk. Daha sonra da sabah kalktık ve ben ablamlar yakın olduğu için önce onun evine gittim, çünkü eve gitsem gece gitmediğim için annemlerin kızacağını düşündüm. Hatta orada öğrendim ki ablama falan sormuşlar beni, o da beni zaten tanıdığı için ‘merak etmeyin bende kalıyor’ demiş. Bende ona teşekkür ettim ve öptüm.

Ablam bu arada bir klinikte doktor olduğu için onun bugün nöbetçi olduğunu öğrendim ve bana ‘eve gitme istersen bu gece de bende kal’ dedi, bende kabul ettim. Hem bir yandan da belki eniştene yemek hazırlarsın dedi ve ardından da evden çıktı. Bende hemen mutfağa gittim ve sevgili enişteme bir şeyler hazırlamaya başladım. Ardından da o iş bitince hemen markete gittim ve kendime güzel bir şişe bira aldım, hemen içmeye başladım. Çünkü ablam yoktu ve gelmeyecekti.

Aradan biraz zaman geçince de kafam hafiften güzel olmaya başladı, tam o sırada da eniştem geldi ve hoş geldin falan dedi. Bende ona bir şeyler hazırladım dedim ardından da o mutfağa gitti ve ben yine aynı şekilde içmeye devam ettim. Eniştem yemeğini yedi ve bana dedi ki ‘baldız bu böyle tek başına olmaz bende içeyim’ dedi, bende zaten hemen kabul ettim hatta çok sevinirim falan dedim, ardından da ona da bir bardak doldurdum ve kendisine bardağı uzattım. Birlikte içmeye başladık, benim zaten kafam gerçekten de çok güzel oldu, bu arada fark ettim ev sıcaktı bu nedenle de hemen üzerimdekini çıkardım ve sadece sutyenimle kaldım. Eniştem ise şaşırdı ve bana ‘baldız ne yapıyorsun böyle olmaz bak ben azgın bir adamım yoksa kendime hakim olamayacağım’ dedi ardından da gülmeye başladı. İşte bu kez de ben ona dedim ki ‘valla enişte, kusura bakma çok sıcak ama emin olun bende çok azgınım, hem belki de sana rahatlıkla yeterim’ dedim ve hemen yanına gittim. O da ayağa kalktı ve aletini çıkardı o zaman bunu içine al da görelim dedi, gerçekten de inanılmaz büyüktü, resmen görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı ama ‘elbette alırım’ dedim ve hemen önce ağzıma aldım. Daha sonra da ona çılgıncasına sakso çekmeye başladım, adeta kendinden geçiyordu. Bana dedi ki ‘ya baldız sen bir şahanesin deli ettin beni’ falan demeye başladı.

Ben ise içimden daha dur diyordum, ardından o tamamen soyundu ve bende elbette soyundum, hemen yanıma geldi ve bu kez o benim amımı yalamaya başladı, gerçekten de çok güzeldi, daha sonra da yalamaya devam etti ve muhteşemdi. Zevkten artık deli olacak ve de çığlık atacaktım, artık yeter içime gir çok ama çok azdım dedim. Hatta ona ‘köküne kadar içimde hissetmek istiyorum, beni parçala’ dedim. O da bana tamam o zaman diyerek hemen amıma yavaş biçimde sokmaya başladı. Aslında ilk girdiğinde gerçekten de canım çok yandı çünkü dediğim gibi inanılmaz büyüktü, adeta kendimden geçiyordum beni becerirken. Daha sonra ise alıştım ve bu kez çok daha sert demeye başladım. Bu şekilde beni uzun süre becerdi gerçekten de muhteşem zevk almıştım, eniştem de benden zevk almıştı bunu biliyordum. Bu eniştemle ilk seks deneyimim oldu ama son olmadı. Çünkü o da benden çok zevk almıştı ve bu nedenle de bazen onlarda bazen de bir otel ayarlayıp onunla birlikte olmaya devam ediyorum.

Sarhoş olunca eniştesi tarafından sikilen Nergis

Benim adım Nergis, 23 yaşındayım arkadaşlar, aynı zamanda da 2 kardeşiz. Bir tane ablam var ve kendisi benden tam altı yaş büyük, kendisi neredeyse 2 sene oluyor, evlenip evden ayrıld

617 Kez Okundu 29 Temmuz 2022 Devamını Oku

Marketime Gelen Müşteriyi Bir Güzel Siktim

Selam arkadaşlar bende sizler gibi hikayemi paylaşmak ve sizlere değişik hikayeler sunmak istiyorum. Dilerim sizler de benim hikayemi okuyarak değişiklik hissedip bam başka zevkler yaşars

10.596 Kez Okundu 27 Temmuz 2020 Devamını Oku

En Yakın Arkadaşımın Karısıyla Yaşadığım Gizli Seks Hikayem

Burada bulunan benim seks hikayemi yakından takip eden siz değerli seks hikayelerini okuyup büyük bir zevkle takip edeceğiniz bir birinden güzel zevk alıp gerçekten tadını çıkartacak

14.478 Kez Okundu 26 Temmuz 2020 Devamını Oku

Mahalledeki Yaşlı Teyzeyle Yaşadığım İlginç Seks Hikayem

Mahallenin en güzel en gözde yaşlılarından bakımlı olan Filiz teyzeyle yaşadığım gerçekten tadını çıkartıp bir güzel Filize teyzeyi sikmek istiyordum ama filiz teyzede benden ho

15.598 Kez Okundu 26 Temmuz 2020 Devamını Oku

Kuzenime Zorla Sahip Olup Tecavüz Ettim

Kendimi ilk defa bu kadar cesaret alarak buradaki hikayeleri ve yaşanana gerçekleri okuduğum zaman çok dehşet verici ve gerçekten hiç bir zaman başıma gelmesini istemeyeceğim olayları

12.446 Kez Okundu 25 Temmuz 2020 Devamını Oku

Yakışıklı Rütbeli Askerle Yaşadığım Seks Hikayem

22 yaşlarında bu tür seks hikayelerine önem vererek okuyan severek buradaki çoğu hikayeyi takip ediyorum tabi herkesin istediği gibi güzel bir ilişki kurmak için fantezili bir ilişki i

9.114 Kez Okundu 25 Temmuz 2020 Devamını Oku

Üvey Kızımı Sevgilisi Sikerken Yakaladım Kızım İçin Hiç İyi Olmadı

Merhaba sevgili okurlar bende sizler gibi seks müptelası olduğum için bu tarz hikayelere ve okumalara zevk yaşamalara ayrıcalık gösteriyor zevk alıyorum bazen yaşanmış gerçek seks hi

12.407 Kez Okundu 24 Temmuz 2020 Devamını Oku

Tatilde Bikinili Bayanları Gördükçe Azdım

Selamlar sevgili okurlar sizlere anlatacağım konu başlığım çıktığım tatilde bikinili bayanları gördükçe nasıl azdığım ve avına düşürdüğüm bikinili bayanları nasıl silk

7.240 Kez Okundu 24 Temmuz 2020 Devamını Oku

Üvey Yeğenimi Kimseye Siktirmedim Ben siktim

Sevgi dolu azgın mı azgın seks düşkünü hikaye okurları sizler de bazı düşüncelerinizle hareket edip benim gibi zevki damak tadı olan seks yaşayıp zevk alabilirsiniz. siz sevgili ok

7.695 Kez Okundu 18 Temmuz 2020 Devamını Oku

Zengin Yaşlı Bakımlı Kadınla Seks Hikayem

Sevgili seks hikaye okurları sizlere paylaşacağım özel seks hikayem yaşlı bakımlı ve oldukça zengin bir yaşlı ile yaşadığım gerçek yaşanmış seks hikayemdi. Öncelik sizlere bi

9.108 Kez Okundu 18 Temmuz 2020 Devamını Oku

Üvey Abim Beni Bir Güzel Sikti

Selam millet size abim ile yaşadığım değişik bir hikayemi anlatacağım abim onur 24 yaşın da annemin ilk evliliğinden olma yani üvey Abim olur annemin ikinci evliliğinden olma ise ben

8.735 Kez Okundu 8 Temmuz 2020 Devamını Oku

Üvey Ablam İle Seks Hikayem

Satırlarıma ve hikayeme zevk dolu başlarken tüm seks hikayesi okurlarımı sevgilerle selamlıyorum. yaklaşık bir aydır seks hikayelerinin üstüne çok düşüyorum okuyorum zevk alıyoru

7.522 Kez Okundu 22 Haziran 2020 Devamını Oku

Kardeşimin Sevgilisini Siktim

Türkiye'nin en kalıteli seks hikayesi sayfasına hoş geldiniz benim gibi sekse önem veren seks hikayesi okuyucuları sizlerle erkek kardeşimin sevgilisini nasıl kafalayıp siktiğimin anlat

6.087 Kez Okundu 20 Haziran 2020 Devamını Oku

Annemin Bayan Arkadaşı Mehtap Teyzeyle Seks Hikayem

Selamlar seks hikayesi müptelaları annemin arkadaşı mehtap teyze diye bir arkadaşı var 40 yaşın da ben uzun zamandır dışarı da çalıştığım için göremiyordum yıllık izne ailem

8.795 Kez Okundu 18 Haziran 2020 Devamını Oku

Sevdiğin Kızla Fantezili Sikiş Hikayem

Sevgili seks düşkünü arkadaşlar sizlere sevdiğim kız ile yaşadığım ilginç seks hikayemi paylaşmak üzere burada sizlerle bulunmaktayım. çoğu arkadaşlar da benim gibi ilginç seks

4.109 Kez Okundu 15 Haziran 2020 Devamını Oku

Ataşehir
Bakırköy
Ataköy
Avcılar
Ümraniye
Mecidiyeköy
Taksim
Şişli
Pendik
Şirinevler
Maltepe
Beylikdüzü
Kadıköy
Kartal
Beşiktaş
Halkalı
Mersin
İzmir
İzmit
Bodrum
Adana
Kuşadası
Antalya
Gaziantep
Malatya
Eskişehir
Ankara
Kayseri
Samsun
Bursa
Denizli
Konya