Ataşehir
Bakırköy
Ataköy
Avcılar
Ümraniye
Mecidiyeköy
Taksim
Şişli
Pendik
Şirinevler
Maltepe
Beylikdüzü
Kadıköy
Kartal
Beşiktaş
Halkalı
Mersin
İzmir
İzmit
Bodrum
Adana
Kuşadası
Antalya
Gaziantep
Malatya
Eskişehir
Ankara
Kayseri
Samsun
Bursa
Denizli
Konya
Ensest Sex Hikayeleri Kategorisinde Toplam 155 Hikaye Bulundu

Bu hikayeye nasıl başlayacağım hiç ama hiç bilmiyorum ve nasıl başlarım diye düşünüyorum. Ama elbet bir yerinden başlamam gerek. Ankara’ya 50 km uzaklıkta bir köyde yaşıyorum. Yaşım henüz 25. Bu zamana kadar köyde hiç sevgilim, erkek arkadaşım olmamasından dolayı çok üzgündüm. İzlediğim dizilerin ve filmlerin etkisinde kalıp yaşadığım hayata isyan eder olmuştum. Çevremde aşık olacağım bir erkek göremiyordum. Kuzenimden başka…

Her yaz tatilinde akrabalarımızın hepsi köye tatile gelirdi. Yine bir yaz tatili başlangıcı izlediğim magazin programlarından birinde, bir kızın kuzenine aşık olduğunu duyunca bunun gayet normal bir şey olduğunu düşünmeye başladım. Zaten bende o zamana kadar dayımın oğlu Hikmet’e karşı bir şeyler hissettiğimi düşünüyordum ama kendime açıklayamıyordum. Malum bizim toplum ayıplıyor bu tarz şeyleri. Oysa ki benim için çok normal, sonuçta ben seçmedim kuzenim olmasını, Hikmetin benim kuzenim olması benim suçum değildi sonuçta. Hikmetlerde gelmişti yaz tatiline. Hikmet benden büyüktü yaşı 32 idi. Ama ben belki de benden büyük olduğu için ondan etkileniyordum bilmiyorum. Hikmeti görünce içim kıpır kıpır oluyordu, kendimi daha önce hissetmediğim gibi hissediyordum. Hele birde onunla ilişkiye girmek mi… düşüncesi bile beni ıslatıyordu. Ama nasıl olacaktı ki?

Hikmet nişanlıydı ve üstelik kuzenimdi bunu ona nasıl belli edebilirdim ki? Beni kesinlikle öldürürlerdi. Bu korkumdan dolayı yıllardır içimde yaşıyordum her şeyi. Hikmeti görünce bana bir şeyler oluyordu ama belli edemiyordum. Bu kez çok kesin ve net bi karar almıştım. Hikmet geldiğinde çekip köşeye konuşacaktım her şeyi en ince ayrıntısına kadar. Anlatacaktım ona içimden geçenleri. Belki anlardı, belki de benden nefret ederdi. Ama sonuç ne olursa olsun razıydım, her şeyi göze almıştım artık. Bu kez Hikmetler geldiğinde yanlarında bi kız daha getirmiştiler. Bu benim düşündüğüm şey olmamalıydı, Hikmet nişanlısını da bu kez köye tatile getirmişti. Nişanlısı çokta güzel olmasa güzel bi kızdı. Hikmete layık bi kızdı hiç kıskanmadım ama üzüldüm. Bu kızın olması biraz işlerimi alt üst etse de beni caydırmak için yeterli bi sebep olamamıştı. Ben yine kafamda kurduğum şeyi yapıp hikmete açılacaktım. Bayrama daha 6 gün kalmıştı. Bayramdan iki gün sonra kuzenler hep beraber Ankara merkeze gider eğlenirdik bu sene de öyle yapacağız diye kendimi o güne konsantre etmiştim. Ama önümde bir engel vardı, hikmetin nişanlısı. Onun çözümünü de bulmuştum, hikmetin nişanlısı ahıra inekleri görmeye girdiğinde ayağını kaydırıp düşmesine sebep oldum. Ve nişanlısının bacağı kırıldı.

Nişanlısı tatili yatakta kırığının iyileşmesini bekleyerek geçirmek zorunda kalmıştı. Bu durum Hikmeti üzse de ilerde bana sahip olduğu zaman onu mutlu edecekti. Bayram gelmişti ve benim için heyecan dolu günler başlıyordu. İşler tam planladığım gibi gidiyordu hiçbir şey belli etmeden devam ediyordum. Bayramdan iki gün sonra kuzenler toplanıp plan yapmaya başladık. İki araba vardı ve biz altı kişiydik. Ben sesimi çıkarmadan bekliyordum ve Hikmet bi an beni alıp ikimiz benim arabamla geliriz siz de kendi arabanızla gelin dedi. Ben şok olmuştum ne diyeceğimi bilmiyordum, sanki birisi hikmete olacakları haber vermişti daha önceden. Gün geldi çattı, hazırlanmıştım Hikmet için daha önce hiç giyinmediğim iç çamaşırlarımı giyinmiştim. Kırmızı dantelli takım çamaşırlarım en sefil çocuğu bile azdıracak cinstendi. Hikmet beni bu şekilde görse muhtemelen soluksuz inletirdi. Yola çıkmıştık, yolumuz uzun ve sote bir yoldu. Malum köy yolu ve bayramın ikinci günü henüz kimse yola çıkmazdı bizden başka. Yolun tam sote yerini biliyordum ve oraya geldiğimiz zaman bişey yapıp arabayı durdurmasını isteyecektim. Bizim diğer kuzenler hızlıca yanımızdan vurup geçtiler bu benim için daha daha iyiydi. Düşündüğüm yete yaklaştığımızda midemin bulamadığını söyleyip arabayı sağa çekmesini istedim. Ve Hikmet panikleyip arabayı sağa çekti. Hikmete her şeyi anlatacaktım. Buna tam anlamıyla hazırdım. Arabayı sağa çekip durduk.

Ben aşağı indim ve Hikmet yanıma doğru geldi. Hikmete bir saniye bekle diyip arabaya geçmesini söyledim. Hikmet arabaya geçtiğinde, üstümdekileri çıkarıp, arabaya bindim. Arabaya bindiğimde üzerimde sadece kırmızı dantelli kudurtan cinsten olan iç çamaşırlarım vardı. Hikmet beni böyle görünce neye uğradığını şaşırmıştı. Gözlerini kapatmaya çalıştı ilk. Sonra benim kararlı olduğumu anlayınca ne yapıyorsun sen diye sert çıkıştı. Bende sakin sakin ona olan ilgimden ve onunla birlikte olmak istediğimden bahsetmeye başladım. Cazibem onu sakinleştirmişti. Sakin sakin beni dinliyordu bir yandan da beni süzmeye başlamıştı. Kafasından tutup göğüslerimin içine doğru daldırdım ve bir anda hayvan gibi beni yalamaya başladı. Bu hissi daha önce hiç yaşamamıştım. Daha önceleri kendimi çok parmaklamıştım ama hiç bu kadar zevk alarak ıslanmamıştım. Meme uçlarımı ısırırken aldığım zevk beni bağırtıyordu. Bağırmak istiyordum ve deli gibi bağırıyordum. Kendimi ilk defa bu kadar özgür hissediyordum. Hikmet düşündüğümden daha hırçın bişey çıkmıştı. Beni sanki düşmanıymışım gibi yalıyordu, bi an korkmaya başladım ama bu pekte umurum da değildi. Hikmet bir anda tek hamleyle beni sırt üstü koltuğa uzatmıştı.

Ve donumu çıkarıp alt tarafını yalamaya başlamıştı. Ben inim inim inliyordum, Hikmet bi eliyle beni susturmaya çalışıyordu ama susmuyordum aksine daha da fazla bağırmaya inlemeye başlamıştım. En sonumda kendimi tutamayıp hikmetin üstüne fışkırdım yani deli gibi boşaldım. Hikmet bundan aşırı derecede haz almış olmalı ki benim içime derin derin üfleyerek beni soğutmaya çalıştı. Sonrasında aletini çıkarıp elime verdi. Aleti daha önce hiçbir filmde görmediğim kadar büyüktü. Çok korkmuştum bunu içime alamam diye korkuyordum.

Hikmet yüzümde ki tedirginliği görünce sakin ol diye terkinlerde bulundu. Beni sakinleştirmeyi başarmıştı. Aletini yaladıkça sanki ağzımda daha da fazla büyümeye başlıyordu. Bu bana haz veriyordu. Aletini yavaşça vajinamın üstüne sürmeye başlamıştı. Saçlarımı tutup sert bir hamlede içime girince bi an canımın acısından dolayı sinirlenip napıyosun yavaş ol diye bağırdım Hikmet beni dinlemiyor aksine daha da sert bi şekilde beni beceriyordu. Bu canımı çok fazla acıtıyordu artık bir süre sonra zevk almaktan çıkmıştım resmen canımın acısından ağlıyordum. Hikmet beni resmen ters düz etmişti vücudumda her yer mosmor olmuştu.

O gün hikmetten korkmaya başlamıştım. Üstüme boşalınca sakinleşmeye başladı. Sonra bi çocuk gibi oturup ağladı. Bu benim gönlümü almaya yetmişti. Hikmet benden özür dileyerek bu şekilde daha fazla zevk aldığını anlatmaya çalıştı ve bende bir daha ki sefere onunla bu şekilde seks yapmak istediğimi ve doğru düzgün bi yerde seks yapmak istediğimi söyledim. Bu fikir hikmetin aklına yatmıştı. Hikmetle artık resmen sevgili olmuştuk. Bu benim hoşuma gidiyordu. Neredeyse her ay Hikmet köye gelip akraba ziyareti maksadıyla beni alıp Ankara’ya götürüyordu. Bende altında inleyip zevkimi alıyordum. Tabi bu Hikmet evleninceye kadar devam etti. Hikmet evlenince İstanbul’a taşındı ve biz artık görüşememeye başladık. O evlendikten sonra bende köyden birisi ile evlendim. Şimdi yılda bi iki kere kaçamak yapıyoruz ve çok mutluyuz. Eşlerimiz anlayana kadar devam etmeyi düşünüyoruz.

Olgun kuzeniyle sikişen genç kız

Bu hikayeye nasıl başlayacağım hiç ama hiç bilmiyorum ve nasıl başlarım diye düşünüyorum. Ama elbet bir yerinden başlamam gerek. Ankara’ya 50 km uzaklıkta bir köyde yaşıyorum.

955 Kez Okundu 27 Temmuz 2022 Devamını Oku

Aile İçi Üvey Baba Hikayesi

Merhaba sevgili arkadaşlar, size üvey babam ile yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. Ancak en baştan diyebilirim ki, neredeyse gün aşırı beni beceriyor ve açıkçası da oldukça mutlu e

852 Kez Okundu 14 Temmuz 2022 Devamını Oku

Şaka Gibi Ama Üvey Kardeşimi Becerdim

Ben porno izlemeyi çok severim, ama benim gibi insanların gerçek seks hikayelerini okumaktan daha çok hoşlanıyorum. Özellikle konulu pornolardaki bu üvey kardeş sekslerinin elbette ger

2.646 Kez Okundu 12 Mart 2022 Devamını Oku

Abimin Baldızıyla Yaşadığım Seks Hikayem

Siz değerli seks düşkünü hikaye sevenleri sizlere paylaşacağım seks hikayemle umarım zevk alır beğenirsiniz bende sizler gibi seks hikayesi okuru olarak sizlerin de paylaştığı seks

11.832 Kez Okundu 27 Temmuz 2020 Devamını Oku

Marketime Gelen Müşteriyi Bir Güzel Siktim

Selam arkadaşlar bende sizler gibi hikayemi paylaşmak ve sizlere değişik hikayeler sunmak istiyorum. Dilerim sizler de benim hikayemi okuyarak değişiklik hissedip bam başka zevkler yaşars

10.828 Kez Okundu 27 Temmuz 2020 Devamını Oku

Amcamın Üvey Kızıyla Çok Farklı Bir İlişki İçindeydik

Burada bu seks hikayelerini en yakın derecede takip ettiğiniz bu güzel seks hikayelerini en içten dilekleriyle güzel seks hikayelerini sizlerde zevk alarak seks hikayesini takip edeceğiniz

10.399 Kez Okundu 26 Temmuz 2020 Devamını Oku

Mahalledeki Yaşlı Teyzeyle Yaşadığım İlginç Seks Hikayem

Mahallenin en güzel en gözde yaşlılarından bakımlı olan Filiz teyzeyle yaşadığım gerçekten tadını çıkartıp bir güzel Filize teyzeyi sikmek istiyordum ama filiz teyzede benden ho

16.073 Kez Okundu 26 Temmuz 2020 Devamını Oku

Annemin Dostuyla Yaşadığım Gizli Seks Hikayem

Annem babamla hiç anlaşamadığı için ayrılmıştı doğruyu söylemek gerekirse kaçmıştı babamın elinden başka bir şehre gitmişti kendine bir dost edinmiş sevdiği biriyle yaşamak

9.577 Kez Okundu 25 Temmuz 2020 Devamını Oku

Kuzenime Zorla Sahip Olup Tecavüz Ettim

Kendimi ilk defa bu kadar cesaret alarak buradaki hikayeleri ve yaşanana gerçekleri okuduğum zaman çok dehşet verici ve gerçekten hiç bir zaman başıma gelmesini istemeyeceğim olayları

12.818 Kez Okundu 25 Temmuz 2020 Devamını Oku

Yakışıklı Rütbeli Askerle Yaşadığım Seks Hikayem

22 yaşlarında bu tür seks hikayelerine önem vererek okuyan severek buradaki çoğu hikayeyi takip ediyorum tabi herkesin istediği gibi güzel bir ilişki kurmak için fantezili bir ilişki i

9.350 Kez Okundu 25 Temmuz 2020 Devamını Oku

Üvey Kızımı Sevgilisi Sikerken Yakaladım Kızım İçin Hiç İyi Olmadı

Merhaba sevgili okurlar bende sizler gibi seks müptelası olduğum için bu tarz hikayelere ve okumalara zevk yaşamalara ayrıcalık gösteriyor zevk alıyorum bazen yaşanmış gerçek seks hi

12.738 Kez Okundu 24 Temmuz 2020 Devamını Oku

Tatilde Bikinili Bayanları Gördükçe Azdım

Selamlar sevgili okurlar sizlere anlatacağım konu başlığım çıktığım tatilde bikinili bayanları gördükçe nasıl azdığım ve avına düşürdüğüm bikinili bayanları nasıl silk

7.473 Kez Okundu 24 Temmuz 2020 Devamını Oku

Oğlumun Kız Arkadaşını Sikmek Zorunda Kaldım

Arkadaşlar sizlere oğlumun sevgilisini sikmek zorunda kaldığımı ve nasıl siktiğimin anlatacağım. Her ne kadar sikmek istemesem de oğluma yaptığı kötülükleri göz ardı edemedim e

10.302 Kez Okundu 21 Temmuz 2020 Devamını Oku

Üvey Yeğenimi Kimseye Siktirmedim Ben siktim

Sevgi dolu azgın mı azgın seks düşkünü hikaye okurları sizler de bazı düşüncelerinizle hareket edip benim gibi zevki damak tadı olan seks yaşayıp zevk alabilirsiniz. siz sevgili ok

7.992 Kez Okundu 18 Temmuz 2020 Devamını Oku

Üvey Abim Beni Bir Güzel Sikti

Selam millet size abim ile yaşadığım değişik bir hikayemi anlatacağım abim onur 24 yaşın da annemin ilk evliliğinden olma yani üvey Abim olur annemin ikinci evliliğinden olma ise ben

9.069 Kez Okundu 8 Temmuz 2020 Devamını Oku

Ataşehir
Bakırköy
Ataköy
Avcılar
Ümraniye
Mecidiyeköy
Taksim
Şişli
Pendik
Şirinevler
Maltepe
Beylikdüzü
Kadıköy
Kartal
Beşiktaş
Halkalı
Mersin
İzmir
İzmit
Bodrum
Adana
Kuşadası
Antalya
Gaziantep
Malatya
Eskişehir
Ankara
Kayseri
Samsun
Bursa
Denizli
Konya