Ataşehir
Bakırköy
Ataköy
Avcılar
Ümraniye
Mecidiyeköy
Taksim
Şişli
Pendik
Şirinevler
Maltepe
Beylikdüzü
Kadıköy
Kartal
Beşiktaş
Halkalı
Mersin
İzmir
İzmit
Bodrum
Adana
Kuşadası
Antalya
Gaziantep
Malatya
Eskişehir
Ankara
Kayseri
Samsun
Bursa
Denizli
Konya

Oğlumun Kız Arkadaşını Sikmek Zorunda Kaldım

Oğlumun Kız Arkadaşını Sikmek Zorunda Kaldım

Arkadaşlar sizlere oğlumun sevgilisini sikmek zorunda kaldığımı ve nasıl siktiğimin anlatacağım. Her ne kadar sikmek istemesem de oğluma yaptığı kötülükleri göz ardı edemedim en sonun göt deliğini siktim sikmeseydim oğluma çok zararı olacaktı. Çünkü kaşarlanmış bir fahişeydi. Oğlumu kendisine aşık etmiş bağlamış parasını yiyor nereye gitmek istese götürüyor kaşar kendisine sevgili değil özel şoför gibi tutmuştu.

Sıklıkla oğlumla birlikte yaşadığım eve de gelip gidiyordu evimin tek erkek çocuğu olan oğlumun annesi ile boşanmıştık oğlum ile birlikte hayatımızı yaşıyorduk birlikte yapmadığımız şey kalmamıştı birbirimiz den hiç bir şey saklamıyordu sırdaşıydı oğlumu seks müptelası yapanda biraz bendim her kadınlara gittiğim de onu da yanımda götürüyordum gözü açılsın diye ama bu kez oğlum çok çapkın olmaya başladı.

Ama işini bilmeyen bir salak oldu kızlar hep kullanıyordu am sikmek içinde bir erkek kendisini kullandırmamalı bence neyse arkadaşlar bir müddet sevgilisiyle takıldı oğluma para yetiştiremiyorum en son sevgilisi ile dışarı çıktılar baya bir geç saatte eve geldiler alkol almışlardı ayakta duramıyorlardı bayılmışlardı kız arkadaşı da bize geldi eve o halde gitmek istememişti belli ki oğlum o kafayla direk yatağına geçti sızdı ben o halini bir baba olarak kendime yediremedim cebini yokladığım da bir kuruş parası kalmamıştı hırslandım sevgilisinin yanına giderek oğlumun yanında parası için mi duruyorsun dedim.

Fahişe açık sözlüydü evet para yoksa oğlunla ne işim olur dedi demek öyle hı orospu dedim zaten sarhoştu sabah hiç bir şeyi hatırlamayacaktı yüzüne bir tokat atarak çıkart üzerini dedim üzerini soydum sikim ağzına soktum yala diye kendisinin saçını tutup ağzın da git gel yapmaya başladım. Bakire olduğunu düşündükten sonra amına karışmadım koltuğun üzerin de ters çevirdim ayakta duracak hali yoktu göt deliği olduğundan da dardı elimle biraz krem sürdükten sonra göt deliğini parmağımla alıştırdım sik kimi göt deliğine denk getirerek başta yavaşça içine soktum hepsini içine soktuktan sonra hızlı hızlı siktim orospuya dedim sen oğlumu kullanırsan bende böyle senin götünü sikerim dedim.

Zaten oğlun hep beni götten sikiyor karşılıksız mı bana para yediriyor sanıyorsun dedi her buluştuğumuzda arabanın için de bir güzel sikmeden ne gezdiriyor ne de bir şey yapıyor hakkını alıyor dedi oğlumu tebrik ettim demek babası gibiymiş kendisini yedirmiyor muş o arada oğlum sarhoş vaziyette uykudan uyanıp sevgilisinin yanına geldi sevgilisine bir şey çaktırırsan senin için kötü olur dedim yanlarından ayrıldım fakat kapıdan onları izliyordum oğlum derhal kıza üzerini soydurup üstüme çık halim yok beni tatmin et dedi kız üzerini tekrar soyması üzerine oğlumun üzerin de zıplamaya başladı iniltiler yankı yapıyordu bende onları izleyip otuz bir çektim ikinci kez tekrar boşaldım iyili kızın göt deliğine boşalmamıştı yoksa bir çuval inciri mahfe derdim oğlum ne yaptığımı anlardı o gece baba oğlan aynı kişiyi göt deliğinden siktik.

sex izle
10.280 Kez Okundu
21 Temmuz 2020
Bu Hikayelerde Sizin İçin Zevkli Olabilir.

Marmaris Tatilinde Kimse Olmayınca Ablama Sardım

Selamlar ben Marmaris’ e ablamla birlikte gittiğimizde kendime bir türlü kız ayarlayamadım. Kadınlara düşkünlüğüm çoktu ve sahilde o kadar gezdim. Turlara falan katıldım ama bir türlü kız arkadaş yapamadım. Ablamla aynı odad

22.353 Kez Okundu 21 Mayıs 2016 Devamını Oku

Evli kadınla seks yaptım

merhabalar arkadaşlar ben Ömer 27 yaşındayım yurt dışından gelen babamın misafirleri ve onlarla ilgili geçen bi anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Henüz 18 li yaşlarda ergen ve abaza halde gezinirken Rusyadan gelen aile dostlarım

14.235 Kez Okundu 11 Nisan 2015 Devamını Oku

Çıtır Kızlar İle Dolu Bekarlığa Veda Partim

Selam arkadaşlar yaklaşık 6 yıllık ilişkimizin ardından yaşımızı 26′ ya dayadık. İyi, kötü, acı ve tatlı günlerimiz oldu ama sonunda evleneceğiz. Selin ile altı senedir kurduğumuz hayallerimiz gerçekleşecekti. Hep hayal etti

7.116 Kez Okundu 18 Ağustos 2015 Devamını Oku
Bu Hikaye Hakkında Yorum Yapın

Ataşehir
Bakırköy
Ataköy
Avcılar
Ümraniye
Mecidiyeköy
Taksim
Şişli
Pendik
Şirinevler
Maltepe
Beylikdüzü
Kadıköy
Kartal
Beşiktaş
Halkalı
Mersin
İzmir
İzmit
Bodrum
Adana
Kuşadası
Antalya
Gaziantep
Malatya
Eskişehir
Ankara
Kayseri
Samsun
Bursa
Denizli
Konya